Zumaiako Herri Eskolako abestia

Gaur eguerdian egin dugu Eskolako kantaren aurkezpena. Jon Maia, Malen Emezabal eta Intza Martin izan dira kantua egin dutenak Pello Gorrotxategi guztia koordinatzen aritu dela. Herri Eskolako eta Institutuko zuzendaritza taldeak, guraso elkarteak, udaletxeko ordezkaria eta komunikabideak ere izan dira bertan.

2020-2021 ikasturteko matrikulazioa

DBH 1eko ikasleen narrazioak

DBH1eko ikasleek narrazioa landu dute eta hementxe ditugu euren emaitzen adibideak.

Ikasleen postalak

Batxilergoko ikasleek Marrazketa Artistikoan postalak egin dizkigute denoi urte berri on bat opatzeko.

Euskarazko Wikipediaren inguruko formakuntza

Aurreko asteazkenean formakuntza saio berri bat izan genuen "Herri Curriculumetik Euskal Curriculumera" proiektuaren barnean. Oraingoan gure ikastetxeko irakaslea den Mikel Fdez/Arroiabek Euskarazko Wikipediaren inguruan hitzegin zigun, zer den, dituen ezaugarriak, izan duen historia eta ikasleek euren herriaren eta Euskal Herriaren ezagutza garatzeko nola erabil daitekeen azaldu zigun.

Wikipediaren ondoren Txikipediarekin egiten ari garena ere erakutsi zigun.