ZIG ZUMAIA abenduko azoka

Luis eta Enrikeri agurra

Karate saioak

2. DBHkoekin Karate saioak izan ditugu. Ez da soilik kirola praktikan jarri, bizitza estilo bat, filosofia bat, kultura bat eta tradizio bat dela adierazi zaie ikasleei. Praktikatzeaz gain, elkarrizketa eta bideo bat ikusteko aukera izan ditugu.

Begira itzazu argazki eta bideoak

DBH 4. mailako ikasleak Eureka Zientzia Museoan

Gaur Donostiako Eureka Zientzia Museoan izan gara DBH 4. mailako Fisika-Kimikako ikasleak. "Bizitza Zientifikoak" jardunaldien 10. topaketa izan da eta bertan hamabi zientzilarik haien bizimodua azaldu digute. Baziren biologoak, fisikoak, kimikoak, injeniariak, matematikariak, informatikariak...

Atsedenaldi bat izan dugu ondoren eta eman diguten bokadilo ederra jan ostean 31 stand zeuden gela batean sartu gara. Han zientzilariekin aurrez aurre egoteko aukera izan dugu.

Gauza bat argi gelditu zaigu gainera, zientzilariek behin eta berriz aipatu dutena: #Eurekabizirik

Mikra ikuskizuna (Berdinki zirkua)

Asteazken honetan "Herri Curriculumetik Euskal Curriculumera" proiektuaren barnean formazio berria izan genuen. Berdinki zirkua etorri zitzaigun eta "Mikra" ikuskizuna eskaini zigun. Ondoren Koldok eta Iratik genero rolen arteko talde dinamika batzuk proposatu zizkiguten irakasleoi eta gaiaren inguruko hausnarketa egiteko parada izan genuen. Oso aberasgarria izan zen.