Txikipedia proiektua aurkeztu dugu Tolosan

Gaur Tolosan izan gara Zumaiako Txikipedia proiektua aurkezten. Tolosaldeako 20 irakasle inguru izan ditugu aurrean eta nondik norakoak azaldu ondoren artikulu bat egin dugu denon artean.

ARAZO TEKNIKOAK IZAN DITUGU ASTE HONETAN

Pasa berri den aste honetan erabat inkomunikaturik egon gara. Telefono kablearen matxura dela eta telefonorik eta internetik ez dugu izan eskolan.

Barkatu eragozpenak.

Euskalnafartarren historiaren ikuspegi berria

Euskal Curriculuma lantzen ari gara iaztik eta aurtengo aurreneko formakuntza izan dugu gaur. "Euskalnafartarren historiaren ikuspegi berria" izena duen hitzaldi interesgarria eskaini digu Beñi Agirre hizkuntzalari eta historialariak.

COVID-19 pandemiaren inguruko protokoloa betez Aita Mari Zineman elkartu gara irakasleok eta hitzaldiaren ondoren galdera ugari atera dira gaiaren inguruan. Orain hausnarketa egin beharko dugu bertan ikusi eta ikasitakoaz.

Gurasoen Bilerak

Datorren astean ikasturte hasierako gurasoen bilerak egingo ditugu Institutuan. Tutore bakoitza dagoeneko jarri da harremanetan gurasoekin deia egiteko. COVID-19 pandemiaren protokoloa zorrotz bete beharra dagoenez gehienez ere 10 guraso elkar daitezke eta horregatik gela bakoitzean bi deialdi egingo dira, lehenengoa arratsaldeko 5:30etan eta bigarrena arratsaldeko 6:30etan. Bilerak ikasleen gelatan izango dira.

* Irailaren 29an: DBH 1, Batxilergoa 1 eta Batxilergoa 2

* Irailaren 30ean: DBH 2, DBH 3, DBH 4 eta ZIG gela

Batxilergo eta Zikloetako ikasleen ZERRENDAK

Azpiko esteka honetan Batxilergoan eta Zikloetan ditugun ikasleen zerrendak dituzue gelaka.

Klikatu hemen