Eskuliburua euskaraz
Eskuliburua gazteleraz

Kamisetak

DBH3.mailako Artisautza tailerreko ikasleek egindako kamisetak. Kamiseta batzuei kolorea kenduz eta beste batzuei tinteak eta margoak erabilita efektu desberdinak lortu dituzte.

Ikusi argazki gehiago

4.DBHKO LIBURUAK

4. DBHn erabiliko diren liburuen zerrenda.

3.DBHko liburuak

Gurasoen Elkarteak kudeatzen duen testuliburuen mailegu-sisteman parte hartuko ez duten ikasleek 3. DBHn erabiliko diren liburuen zerrenda atxikitzen dugu.

Jakinarazi behar dizuegu euskara ikasgaiko liburua berria dela institutuan, eta ingeleseko libururik EZ dutela lortu behar institutuak badituelako ikasleei uzteko behar diren aleak. Jardueren koadernoa (workbook), aldiz, bai.

DBH 4koek bisita gidatua L.H. 4ko ikasleei Algorri inguruan

Aurreko ostiralean, ekainaren 17an, ikasturteari amaiera borobila eman zioten DBH 4. mailako biologia eta geologia ikasleek. Azken hiruhilabetean Algorri inguruan hainbat interes puntu biltzen zituen ibilbidea diseinatzen ibili eta gero Herri Eskolako L.H. 4. mailako ikasleei ibilbide gidatua egin zieten bertako altxorrak azalduz. Denek asko disfrutatutako esperientzia izan zen!

DBH 3ko ikasleak Logroñon

Gaur DBH 3ko ikasle eta irakasleak Logroñoko "Las Norias" igerilekutan egon gara. Bero handia egiten zuen baina gustora ibili gara uretan; toboganetan behera, txiribueltak egiten eta korrika ere bai. Egun polita pasa dugu benetan.