Matrikulazio kanpaina

Matrikulazioa: urtarrilaren 17tik 28rak

Ate irekiak: urtarrilak 15, larunbata

LH - HH hitzorduarekin // DBH - Batxilergoa 10:30ean (Talde txikitan)

MATRIKULAZIOA: Denon etxea da

URTE BERRI ON

Saskiaren zenbaki saritua

DBH 4. mailako ikasleek antolatutako zozketak badu zenbaki saritua, honako hau da: 6109. Irabazleak hamabost egun izango ditu DBH 4. mailakoekin harremanetan jartzeko, eta horretarako bidea honako helbide elektronikoa izango da: ikasbidaia06@gmail.com. Urtarrilaren 7rako ez bada boleto saritua agertzen, urtarrilaren 10ean berriz egingo da zozketan.

Geoeskolak DBH 4

Abenduak 15ean eta 16an DBH 4. mailako Biologia eta Geologiako ikasleek Geoeskola programan hartu zuten parte. Irteera honen bidez ikasleek Geoparkeak duen garrantzia geologikoa ezagutu zuten geologoek egiten duten lana gertutik ezagutuz. Oso esperientzia polita izan zen eta ikasleak gustora aritu ziren gure herriko kostaldeak ezkutatzen dituen altxor geologikoak deskubritzen.