Goi Mailako Zikloen aurrematrikulazio epea ekainaren 18a arte

Anima zaitez, ezagutu gaitzazu!

Argazki safaria Zumaian Wikipediarako

Txikipedia tailerreko ikasleok "Argazki safaria" egin dugu gaur Zumaian. Euskarazko Wikipedian herriari buruz dauden artikuluetan argazkia falta dutenak identifikatu ditugu eta bi ordu inguruko ibilaldian argazki ugari atera ditugu. Hurrengo egunetan Wikimediara igo eta artikuluetan txertatuko ditugu.

Pentsiodunen bizikleta martxa

Gipuzkoako pentsiodunen bizikleta martxa eskola aurretik pasa zaigu eta ikasle eta irakasleak atera gara espaloira animoak ematera. Eutsi gogor, gazteak zuekin!!!

DBH 1eko ikasleek Intsektario ederra egin dute.

DBH 1. mailako ikasleek Biologia ikasgaian intsektario ederra egin dute Eneko Alberdi irakaslearekin. Sagarbideko eraikineko hormetan jarri dituzte egindako intsektu bildumak.

DBH 3: Espeleologia Deban

Aste honetan DBH 3. mailako ikasleak espeleologia egiten izan dira Debako Aixa kobazuloan. Debatik kobazulorako bidea eguraldi atseginez egin dute naturaz gozatuz eta ondoren kobazulo barruan arrastaka ibiliaz lokatzez eginda itzuli dira. Esperientzia polita izan da.