Eskuliburua euskaraz
Eskuliburua gazteleraz

DBH 3koak GKN enpresan

DBH 3 ikasleak urtero bezala GKN enpresara joan dira lanbide desberdinak ezagutzeko asmoz. Lanbideak ezagutzaz gain, mota hauetako empresetan emakumenak izaten duten arduraren garrantzia azpimarratu nahi izan da.

Batxilergo 1eko ikasleen murala frontoian

Batxilergo 1. mailako ikasleek mural polita egin dute Frontoiko horman. Bertan Zumaia identifikatzen dituzten elementuak kolore biziz margotu dituzte, San Telmo ermita, flyscha, trainerua, olagarroa, arrainak... Marrazketa artistikoko ikasleek berriz erakutsi dute euren gaitasun artistikoa Nuria irakaslearen gidaritzapean.

Lan ikusgarria benetan!

Begiratu muralaren garapenaren sekuentzia

ZUMAIAKO HERRI ESKOLAKO INSTITUTUKO 1. BATXILERGOKO IKASLEEK DISKOA GRABATU DUTE

Batxilergoko 1. mailan, musika ikasgaian, sormenaren inguruan aritzen gara lanean gehienbat. Ikasleak musika sortzen jarduten dute modu desberdinetan: inprobisatuz, aldaerak eginez… Ikasturteko azken proiektu gisa, ikasle bakoitzak kantu bat sortu behar du. Aurten ere, kantu aski ederrak sortu dituzte!

Kantu horiek, behin moldatu eta gero, Zarautzen, Mikel Kazalisen estudioan, grabatu ditugu, eta CD formatuan argitaratuko ditugu. Grabaketarako, ikasgaia landu duten ikasleek jotzen dituzten tresnez gain, beste tresna-jotzaile batzuen beharra izan dugu, eta horretarako, gure ikasle eta ikasle ohien laguntza izan dugu. Denen artean, talde bikaina osatu dute bene-benetan.

Taldeari izena jarri behar izaten diote, eta aurtengoan Merescut izan da aukeratu dutena (merezitakoa esan nahi du, katalunieraz)

Alderdi musikalaz gain, diskoaren lanketan bestelako laguntzak jaso ditugu. Azala, adierazpen artistikoa gaia lantzen duten 4. DBHko ikasleen ardura izan da. Maketazioa, berriz, ZIG gelako ikasleen esku egon da.

Oraindik ez dugu diskoa jaso, azken nahasketak falta baitira, baina esan dezakegu oso gustura geratu garela grabaketarekin.

Behin diskoa jaso orduko, salgai jartzeko asmoa daukagu, eta bertan lortutako irabaziak Sahararen alde lanean diharduen Darahli elkarteari helaraziko dizkiogu. Jakinaraziko dugu non eskuratu ahal izango den ale bat.

Goi Mailako Zikloan matrikulatzeko epea ireki da

DBH 3ko ikasleak Flyscharen geologia ezagutzen

DBH 3-ko ikasleak Zumaiako Flysch-a sakonago ezagutzeko irteera egin dute. Algorri Interpretazio Zentruan azalpen batzuk jaso ondoren ibilaldia egin dugu, egitura geologikoak, K/T muga, fosilak bertatik bertara ikusi ditugu.