Irakurketa ordua

Astean ordubete irakurtzen egoten gara eskolako ikasle eta irakasleak. Astero ordu ezberdina izaten da. Gaur eguraldi bikaina egiten zuenez DBH 2ko ikasle hauek patioan izan dira bakoitza bere liburua irakurtzen.

DBH 4: Plastikako lanak

DBH 4an Plastika ikasgaian margolan politak egiten ari dira teknika artistiko desberdinak landuz; akuarelak, koloretako arkatzak... Hona hemen Dani irakasleak atera dituen argazki batzuk:.

Martxoak 8rako pegatinen bilduma

Martxoak 8aren inguruan egindako pegatina lehiaketara aurkezturiko lanekin egindako bideoa duzue ikusgai. Ea zer iruditzen zaizkizuen gure ikasleen marrazkiak.

HD kamerak ikasgela guztietan

Covid 19-a dela eta, askotan etxean konfinatuak ditugun ikasleei erantzun egokia emateko helburuarekin, ikastetxeak egin duen azken inbertsioa duzue hemen. Gela guztietako sabaietan HD kamerak instalatu ditugu. Orain, etxean daudenek streaming bidez gelako azalpenak zuzenean jarraitzeko aukera izango dute.

Asko ziren arbeleko azalpenak kalitatez entzun eta ikustea ezinbestetzat jotzen zuten ikasleak. Hauei erantzun egokia eman nahian, hamaika froga eta aurrekontu egin ondoren, azkenik hemen ditugu HD kamerak.

DBH 3ko ikasleak marearteko gunea aztertzen

Otsailean eta martxoan DBH 3ko ikasleak Geoparkera joango dira marearteko eremua aztertzera. COVID-19 pandemia dela eta ikastetxetik kanpora egingo diren aurreneko irteerak izango dira aurtengo ikasturtean. Zumaian bertan egongo dira ikasleak eta ikasgela burbuilak errespetatuz, bai eta osasun neurri guztiak ere. Lehenengo taldeek jadanik egin dute irteera.