Eskuliburua euskaraz
Eskuliburua gazteleraz

Azken egunean ginkana eta Hamarru elektrotxaranga

Eskolako azken egunean ginkana berezia antolatu genuen. DBHko ikasleak nahastu eta 40 talde sortu genituen, bakoitza dozena bat ikasle ingurukoa. Ondoren herrian zehar ibili ziren seinalaturiko puntuetan selfia atera eta galdera bati erantzuten. Ekintza polita izan zen eta ikasleak asko inplikatu ziren.

11:30tatik aurrera Zumaia bertako Hamarru elektrotxaranga izan genuen giroa animatzen eta LH eta DBHko ikasleak kantu ta dantza ibili ziren inguruan. A ze martxa!

Ekainaren 20an DBH 3koak Donostian goizpasa

DBH 3. mailako ikasleek Donostian pasa zuten ekainaren 20ko goiza. Ikasturteari amaiera emateko modu polita izan zen.

DBH 3koen erretratu kubistak

DBH 3. mailako ikasleek erretratu kubistak landu dituzte.

Begiratu marrazki guztiak

DBH 3DC-koak ZIG gelan materiala sortzen

DBH 3. mailako dibertsifikazio taldeko ikasleak ZIG gelan egon dira materiala sortzen. Canvan egin dituzte diseinu pertsonalizatuak eta ondoren koadernoak eta kutxak egin dituzte. Lan bikaina egin dute eta esperientzia polita izan da.

DBH 1. mailakoek pertsonaien berrinterpretazioak egin dituzte

DBH 1. mailako iksleek egindako pertsonai batzuen berrinterpretazio pertsonalak egin dituzte plastikan.

Marrazkietan agertzen diren pertsonai batzuk Frida Khalo, DalĂ­ eta Modigliani margolariak dira.