Artisautzan egindako ontzi tradizionalen maketak (DBH 2)

DBH 2n Artisautza tailerrean dauden ikasleek orain arte egin dituzten lanak erakutsi dizkigute. Mitxel Gorrotxategi irakaslearekin batera Zumaiako ontzi tradizionalak landu eta maketa ikusgarriak egin dituzte. Ikus itzazue argazkiak.

Jon Maiaren bixita

Gaur Jon Maia bertsolaria izan dugu Zumaiako Institutuan. Egiten ari den dokumental baterako irudiak grabatu ditu ikasgeletan. DBHn, LHn eta HHn izan da.

Agur Gema eta eskerrikasko!

Gema Solana atezaina gurekin izan dugu lehen hiruhilekoan eta gaur agur esan digu. Oso gustora egon gara zurekin eta horregatik agur xume bat egin nahi izan dizugu. Zorte on aurrerantzean.

Batxi 2 hitzaldiak: 1. Ingeniaritza eskola

Urtero bezala aurten ere Unibertsitateko hainbat fakultatetatik Batxilegoko 2. mailako ikasleei informazioa ematera etorriko dira eskolara. Gaur egun dugun osasun egoera dela eta, hitzaldiren bat birtuala izango da. Gaur hasi dugu hitzaldien zerrenda eta datorren aste osoan jarraituko dute.

Gaurkoan Ugutz Garitaonaindia etorri zaigu Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolari buruzko informazioa ematera. Dituzten gradu anitzen ezaugarriak azaldu ditu, unibertsitatearen funtzioamendua eta etorkizunean izango duten lanen adibideak eman ditu. Aurkezpenaren bukaeran ikasleek hainbat galdera egin dituzte.

Pilotajean dago Batxi 1. maila

Eusko Jaurlaritzak, 2. eskenatokiaz arduratuta, hainbat ikastetxerekin pilotaje bat egitea erabaki du. Gipuzkoan hiru ikastetxe aukeratu dituzte eta tartean gurea dago, Zumaiako Institutua. Batxilergo 1. mailako ikasleak dira pilotaje honetan parte hartzen ari direnak. Aste honetan asteazkenetik ostiralera klase erdia dugu ikasgelan eta beste erdia simultaneoki etxean ari da klasea jarraitzen. Hurrengo asteko hiru egunetan klase bakoitzeko ikasleak trukatuko ditugu, etxekoak gelara eta gelakoak etxera.

Pilotaje honen helburua ikasle eta irakasleok 2. eskenatokia gertatuko balitz prestaturik egotea da eta horretarako esperientzia izan ondoren hausnarketarako tarte bat hartuko dugu.