Eskuliburua euskaraz
Eskuliburua gazteleraz

Hondakinen inguruko tailerra

DBH1eko ikasleek Katiuska eta Katiluk antolatutako hondakinen prebentzioa eta kudeaketa egokia sustatzeko tailer batean parte hartu zuten. Antzerkia eta ingurumena uztartuz, hondakinen ekoizpena murrizteko ideia politak atera ziren.

Kirol egokitua ezagutzeko saioak

Gorputz hezkuntzan kirol egokitua ezagutzeko saioak burutzen ari gara. Bera Bera taldetik etorritako entrenatzailea eta jokalariarekin hartu emana izaten ari gara. Kirolaz gain, bizitzak jarritako erronkak gainditzeko esfortzuaz aritu zaizkigu. Interesgarria eta aberasgarria izan da gure ikasleek mezu horiek entzutea.

Zumaia BHI-k Adimen Artifizialaren ekosistema sustatzeko lankidetza hitzarmena sinatu du

Helburua Urola Kostako Lanbide Heziketako gainontzeko ikastetxe eta Udal Elkartearekin elkarlanean Urola Kosta eskualde adimentsu eta lehiakorra bilakatzea da.

Urola Kostan Adimen Artifizialaren ekosistema sustatzeko, lankidetza hitzarmena izenpetu du Urola Kostako Udal Elkarteak eskualdeko lanbide-heziketako ikastetxeekin.

Eskualdeko Adimen Artifizialaren ekosistema garabidean jartzeko ondu du lankidetza egitasmoa Udal Elkarteak. Helburua da elkarlanaren bidetik, adimen artifizialaren esparruan eskualderako proiektu estrategikoak sustatzea; etorkizun hurbilean Urola Kosta eskualde adimentsu eta lehiakorra izan dadin.

Hitzarmenaren sinadura ekitaldian izan dira, Lourdes Salsamendi Urola Kostako Udal Elkarteko lehendakariarekin batera, Raul Gonzalez Gonzalez de Mendoza (Aiala), Nora Amorena Iturralde (Monte Albertia), Ion Gurrutxaga Iriondo (Oteiza) eta Olatz Gabarain Salaberria (Zumaia BHI).

Gu ere Martxoak 8

Egilea: Ainara Mendiola DBH4A

Batxilergoko ikasleak Madrilen

Batxilergoko 1. mailako ikasleak Madrilen izan gara martxoaren 2tik 4ra hiru irakaslerekin batera. Bertan, Reina Sofia eta Prado museoak ikusteaz gain, nahiko ezagunak diren Barrio de las letrasen eta Retiroan ere ibili gara, eta antzerki bat ere ikusi dugu. Ez da bidaia luzea izan baina bai lagunarte atseginean ongi aprobetxatua.