DOLUMINAK

Zumaiako Herri Eskola osatzen dugun guraso, ikasle, langile eta irakasle guztiok gure dolumina eta tristura adierazi nahi dugu atzo jaso genuen berri lazgarriaren aurrean.

Tod@s l@s padres/madres, alumn@s, trabajadoras y profesores que formamos el Instituto de Zumaia queremos expresar nuestro dolor y tristeza ante la triste noticia que recibimos ayer.

San Telmo Sarien banaketa

Koronabirusaren eraginez San Telmo lehiaketako sarien banaketa bertan behera gelditu zen. Aurreko astean irabazleak izan diren gure ikasleek eskolan bertan jaso zuten dagokien saria.

Batxilergoko OHIKO azterketen egutegia

DBH-rako EKAINEKO ordutegi berria

Ekainaren 2an hasita ordutegi berria izango du DBH-k Hezkuntza Delegaritzak hala eskatuta.

Eskolaren ordutegia goizeko 9:00tik 14:00ra izango denez klaseen orduak ere moldatu egin behar izan ditugu. Ohiko hurrenkera izango dute ikasgaiek baina 9:00tan hasiko dira eta 45 minutuko luzera izango dute. Horrela geldituko da beraz ordutegi berria:

1. ordua: 9:00-9:45

2. ordua: 9:45-10:30

3. ordua: 10:30-11:15

Atsedenaldia: 11:15-11:45

4. ordua: 11:45-12:30

5. ordua: 12:30-13:15

6. ordua: 13:15-14:30

Batxilergoko ohikoak prestatzeko klaseak

Batxilergoko ohiko azterketen atarian gauden honetan ebaluaketak errekuperatzeko beharra edota nota altxatzeko asmoa duten ikasleek klaseak izango dituzte. Ikasgai batzuetako klaseak online izango dira eta beste batzuek eskolan presentzialak. Hemen duzue klase presentzialak izango diren klaseen ordutegia.