Eskuliburua euskaraz
Eskuliburua gazteleraz

Gabonetako postal lehiaketa

Urtero bezala "Gabonetako postal lehiaketa egin da gure eskolan.

DBH 1-2 mailako lehiaketan Maia Senosiainen postala izan da irabazlea eta DBH 3-4/Batxi mailan Maren Morenok irabazi du. Bietan ere olagarroa izan da protagonista nagusia.

Begiratu postalak

ZIG gelako azoka, urtero bezala arrakastatsua

Gabonak 2023

Gabonetako Jaialdiko bideoa duzue ikusgai. Argazki batzuk ere baditugu erakusgarri, txistorra salmenta eta kalejirako argazkiak hain zuzen ere.

"Gabonetako bazkaria" DBH 4.ko plastikan

Gabonetako bazkaria erakusten duen kutxa bat egin digute DBH 4. mailako ikasleek plastikan.

Kutxa muntatu aurreko argazkia duzue hau. Argazki honetan klik eginda azken emaitzaren bideoa ikusiko duzue.

DBH 4ko ikasleak Geoeskola programan

DBH 4. mailako ikasleak Algorri zentroan egon dira aste honetan. Geoeskola programan hartu dugu parte eta geologo lanetan aritu dira ikasleak laginak hartzen eta hainbat ikerketa lanetan. Nahiz eta eguraldia ez dugun lagun izan bikain aritu dira.