Zikloetako matrikulazioa

Zikloetako matrikulazio garaia ekainaren 1ean abiatuko denez, ate irekiak antolatu ditugu maiatzaren 28 eta 29an eta ekainaren 4 eta 5ean. Zatoz gure Administraritzako Goi Zikloa ezagutzera!

Itzulera prestatzen

Zumaiako Institutuan ari gara prestaketa lanetan ikasleak eta irakasleak itzultzen direnerako.

Maiatzaren 4 eta 22 artean izango da Batxilergoko matrikulazio kanpaina

Honako hauek dira aurrematrikulazioa egiteko zabaldu dituzten epeak:

- On-line egiteko maiatzaren 4-tik 21-era

- Ikastetxean presentziala maiatzaren 11-tik 22-ra

Nola egin behar dugu?

Zumaiako Herri Eskolako ikasleei aurtengo tutoreak emango die honen berri hurrengo egunetan

Beste ikastetxe batetik Herri Eskolara etorri nahi duten ikasleek honako pausu hauek bete behar dituzte:

1) Hezkuntza Sailaren Ikasgunean sartu eta datu pertsonalak bertan idatzi behar dituzte. Klikatu hemen

2) Aurrematrikula formularioak bete, bertan eskaintzen diren ikasgaiak agertzen dira:

Klikatu interesatzen zaizun estekan: batxilergoko 1. maila edo batxilergoko 2. maila

Zalantzak:

Zalantzarik izanez gero jar zaitezte gurekin harremanetan.

Txorien kantuak ikasteko txorihaizea behar omen

DBH 1eko ikasleek txorien kantuak ikasteko Axel irakasleak Txorihaizea izeneko proiektua prestatu du konfinamendu garaian. Aurrena txorien kantuak entzuten dituzte eta barneratu dituztenean hainbat ibilbide egitera ateratzen dira, birtualki noski. Ibilbide horietan txorien kantuak entzun eta inkesta betetzen dute.

Zuek ere egin dezakezue aproba. Ea zer nolako belarria duzuen...

1. ibilbidea: Inurritzako Biotopo babestua, Zarautz

2. ibilbidea: Foronda inguruan, Zumaia

3. ibilbidea: Talaimendi, Zarautz

Batxi 1. mailako ikasgaiak

Hemen duzue Batxilergo 1. mailan Zumaiako Institutuan eskeintzen ditugun ikasgaien azalpen laburrak.