E.H.-ko Txikipedia lehiaketan Izaro Sasiain eta Malen Garcia irabazle

Txikipedia lehiaketa abiatu zenean Zumaiako Institutuko ikasleak lanean hasi ziren artikuluak idazten. DBH 4. mailakoek hegaztien inguruko artikuluak egin zituzten eta batxilergoko 1. mailako musika ikasleek musika tresnak landu zitutzen. Epaimahaiak lan guztiak aztertu ondoren lanik onena Izaro Sasiain eta Malen Garciak egindakoa dela ebatzi du eta lehenengo saria eman die. Bigarren saria Berako Toki Ona ikastetxeko ikasleek eskuratu dute.

Hemen beraiek idatzitako artikulua: Istingor arrunta

Ate irekiak: Bisita birtuala

Batxilergoko aurrematrikulazio garaian ohikoa izaten dugu ate irekietako eguna. Oraingo egoerak dirauen artean ezingo dugu horrelakorik egin, baina gure eskolaren bisita birtuala prestatu dugu guztiontzat. Klikatu irudian!

Egunean Behin Biologia lehiaketa Batxilergo 2 mailan

Euskal Herriak Egunean Behin lehiaketan atsedenaldia izan duen bitartean Zumaiako Institutuan Batxilergoko 2. mailako Biologia ikasleok gure lehiaketa propioarekin jarraitu dugu, oporretan ere bai. Aritz (3), Izaro, Paula eta Enara izan dira aste bakoitzeko irabazleak eta sailkapen nagusia oso estu dago, Enara doa une honetan aurrena.

Xabi Aizpuruari elkarrizketa Baleiken

Xabi Aizpurua irakasleak egoera berri honetan lana nola egiten ari garen azaldu du Baleikerekin egindako elkarrizketa batean. Oso interesgarria, benetan.

Elkarrizketa ikusteko klikatu estekan

Selektibitateko azterketen egutegia

Badugu dagoeneko aurtengo selektibitateko azterketaren egutegia. Begira ezazu ondo egun bakoitzean zein azterketa izango duzuen.