Eskuliburua euskaraz
Eskuliburua gazteleraz

Euskararen Eguna abenduaren 5ean ospatu genuen

Aurten ere Euskararen Eguna ospatu dugu!!!

Ikasleek ederto pasa zuten orduro-orduro antolatu ziren ekintza ezberdinekin. Hainbat abesti aztertu ziren, berbaxerka eta kahoot! jolasak izan ziren, eroglifikoak asmatu behar izan zituzten...

Gelaz gelako lagunarteko lehia txikiekin gozatu zuten, euskara landuz.

ZIG azoka bueltan da abenduaren 11tik 21era

Urtero bezala hementxe gaituzue azokarako prest. Disfrutatu zubi luze hau eta pasa zaitezte ZIG gelatik. Abenduaren 11tik 21era izango gaituzue guk sorturiko produktuak saltzen. Azken egunean bezero guztien artean opari bat zozketatuko dugu gainera.

Zuen zain gaude!

Zumaiako Institutuko ikasleak "Sarean ere euskaraz" lehiaketako saridun

Larraina Euskara Taldeak antolaturiko "Sarean ere euskaraz" lehiaketako sariak banatu zituzten atzo eta Zumaiako institutuko ikasleek eraman dituzte hiru sariak:

* 1. Urko Arakistain

* 2. Maddi Valero eta Alain WaliƱo

* 3. Ander Moriana

Zorionak guztioi, lan bikaina!

Baleiken ateratako berriaren esteka

Pantxix Bidart kantaria DBH 3. mailako ikasleekin

Asteratean 3. DBHko ikasleekin izan genuen Pantxix Bidart musikari hazparnetarra. Haren ibilbide musikalaz hitz egiteaz gain, euskal musikaren historian garrantzitsuak izan diren hainbat egileen berri eman zuen bertan. Musika sorkuntzaren prozesuari buruz ere aritu zen. Saio polita izan zen denontat.

Azaroaren 30eko grebari atxikimendua

Azaroaren 30ean Zaintzaren inguruan greba orokor feminista deitu da eta Zumaiako Institutuko hainbat irakaslek deialdi horrekin bat egiten dugula aldarrikatzeko aurreko ostegunean elkarretaratzea egin genuen eskolako patioan.

Hona hemen grebarekin loturiko bi esteka:

- Azaroak 30eko grebaren dekalogoa

- Zumaiako Emakumeon Etxeak zaintzaren inguruan egindako esperimentu soziala