Hasi dira Selektibitate prestatzeko klaseak

Batxilergoko 2. mailako ikasleek selektibitatea prestatu ahal izateko klase presentzialak hasi dituzte gaur eta uztailaren 3ra arte luzatuko dira. Beharrezko distantziak mantentzeko ikastetxean ditugu hiru espazio handi prestatu ditugu, Gimnasioa, Aretoa eta Informatika gela.

DBH Pirata irratsaioa (1A gela)

DOLUMINAK

Zumaiako Herri Eskola osatzen dugun guraso, ikasle, langile eta irakasle guztiok gure dolumina eta tristura adierazi nahi dugu atzo jaso genuen berri lazgarriaren aurrean.

Tod@s l@s padres/madres, alumn@s, trabajadoras y profesores que formamos el Instituto de Zumaia queremos expresar nuestro dolor y tristeza ante la triste noticia que recibimos ayer.

San Telmo Sarien banaketa

Koronabirusaren eraginez San Telmo lehiaketako sarien banaketa bertan behera gelditu zen. Aurreko astean irabazleak izan diren gure ikasleek eskolan bertan jaso zuten dagokien saria.

Batxilergoko OHIKO azterketen egutegia