Eskuliburua euskaraz
Eskuliburua gazteleraz

Ikasturte hasiera

Bihar, ikasturtearen aurkezpena izango da, goizeko 11:00etan. Garraioari dagokionez oraindik hezkuntza sailak garraio enpresekin ez du akordioa itxi. Beraz ez dakigu noiz izango den (telefonorik ez dute hartzen). Zerbait jakin bezain laster jakinaraziko dugu.

Aurkezpen egunean, tutoreak ikastaldeari ikasturtea aurkeztuko dio, hala nola ikasle-taldea, irakasgaiak, irakasleak, egutegia, ordutegia...

• Sagarbide eraikinean: DBH 2 eta DBH 3ko A, B eta CA taldeak. .
  • Aita Mari (eraikin berria): DBH 1
  • Aita Mari (eraikin zaharra): DBH 3ko C, D, E eta F taldeak, DBH 4, Batxilergoko 1. eta 2. Mailak eta Goi Mailako Heziketa Zikloa.

Hemen atxikitzen ditugu DBH1 mailako zerrendak. Gainontzeko zerrendak ikastetxeko postara bidali dira (ikasle bakoitzari berea).

Kamisetak

DBH3.mailako Artisautza tailerreko ikasleek egindako kamisetak. Kamiseta batzuei kolorea kenduz eta beste batzuei tinteak eta margoak erabilita efektu desberdinak lortu dituzte.

Ikusi argazki gehiago

4.DBHKO LIBURUAK

4. DBHn erabiliko diren liburuen zerrenda.

3.DBHko liburuak

Gurasoen Elkarteak kudeatzen duen testuliburuen mailegu-sisteman parte hartuko ez duten ikasleek 3. DBHn erabiliko diren liburuen zerrenda atxikitzen dugu.

Jakinarazi behar dizuegu euskara ikasgaiko liburua berria dela institutuan, eta ingeleseko libururik EZ dutela lortu behar institutuak badituelako ikasleei uzteko behar diren aleak. Jardueren koadernoa (workbook), aldiz, bai.

DBH 4koek bisita gidatua L.H. 4ko ikasleei Algorri inguruan

Aurreko ostiralean, ekainaren 17an, ikasturteari amaiera borobila eman zioten DBH 4. mailako biologia eta geologia ikasleek. Azken hiruhilabetean Algorri inguruan hainbat interes puntu biltzen zituen ibilbidea diseinatzen ibili eta gero Herri Eskolako L.H. 4. mailako ikasleei ibilbide gidatua egin zieten bertako altxorrak azalduz. Denek asko disfrutatutako esperientzia izan zen!