DBH-rako EKAINEKO ordutegi berria

Ekainaren 2an hasita ordutegi berria izango du DBH-k Hezkuntza Delegaritzak hala eskatuta.

Eskolaren ordutegia goizeko 9:00tik 14:00ra izango denez klaseen orduak ere moldatu egin behar izan ditugu. Ohiko hurrenkera izango dute ikasgaiek baina 9:00tan hasiko dira eta 45 minutuko luzera izango dute. Horrela geldituko da beraz ordutegi berria:

1. ordua: 9:00-9:45

2. ordua: 9:45-10:30

3. ordua: 10:30-11:15

Atsedenaldia: 11:15-11:45

4. ordua: 11:45-12:30

5. ordua: 12:30-13:15

6. ordua: 13:15-14:30

Batxilergoko ohikoak prestatzeko klaseak

Batxilergoko ohiko azterketen atarian gauden honetan ebaluaketak errekuperatzeko beharra edota nota altxatzeko asmoa duten ikasleek klaseak izango dituzte. Ikasgai batzuetako klaseak online izango dira eta beste batzuek eskolan presentzialak. Hemen duzue klase presentzialak izango diren klaseen ordutegia.

Zikloetako matrikulazioa

Zikloetako matrikulazio garaia ekainaren 1ean abiatuko denez, ate irekiak antolatu ditugu maiatzaren 28 eta 29an eta ekainaren 4 eta 5ean. Zatoz gure Administraritzako Goi Zikloa ezagutzera!

Itzulera prestatzen

Zumaiako Institutuan ari gara prestaketa lanetan ikasleak eta irakasleak itzultzen direnerako.

Maiatzaren 4 eta 22 artean izango da Batxilergoko matrikulazio kanpaina

Honako hauek dira aurrematrikulazioa egiteko zabaldu dituzten epeak:

- On-line egiteko maiatzaren 4-tik 21-era

- Ikastetxean presentziala maiatzaren 11-tik 22-ra

Nola egin behar dugu?

Zumaiako Herri Eskolako ikasleei aurtengo tutoreak emango die honen berri hurrengo egunetan

Beste ikastetxe batetik Herri Eskolara etorri nahi duten ikasleek honako pausu hauek bete behar dituzte:

1) Hezkuntza Sailaren Ikasgunean sartu eta datu pertsonalak bertan idatzi behar dituzte. Klikatu hemen

2) Aurrematrikula formularioak bete, bertan eskaintzen diren ikasgaiak agertzen dira:

Klikatu interesatzen zaizun estekan: batxilergoko 1. maila edo batxilergoko 2. maila

Zalantzak:

Zalantzarik izanez gero jar zaitezte gurekin harremanetan.