Batxilergoan Marrazketa artistikoan egindako lanak

Hemen dituzue Batxilergoko 1. eta 2. mailako ikasleek Marrazketa Artistikoa arloan egin dituzten lanak. Aurten egoera berezia denez, erabiltzen duten materiala oso murriztuta dago, arkatzak eta koloreko arkatzak baino ez, hala ere, lan politak atera dira, bai zuribeltzez eginda, bai kolorez erabiltzen. Marrazkiak nola kokatu, tamaina, degradazioak, itzalak, formak eta abar lantzen ari dira. Oso harro gaudenez zuekin konpartitu nahi ditugu.

Marrazki guztiak ikusteko klikatu esteka honetan:

DBH1: Martxoaren 16an Zuhaitzaren eguna ospatu genuen

Martxoak 16, asteazkena, zuhaitz eguna izan zen. Hori dela eta, DBH 1. mailako eko-ordezkariek eta ZIG gelakoek, Marianton parkean artea eta haritza landatu genituen udaletxeko lorezainek lagundurik. Pirritx, Porrotx eta Marimotots-ek Zumaiako haur eta umeei oparitutako intxaurrondoa ere, bertan landatu genuen.

Ekitaldi honetan Zumaiako Institutuko DBH 1. mailako ikasleez gain Zumaienako LH-ko 2.mailako ikasleek eta udal ingurumeneko zinegotziak ere parte hartu zuten.

Flyscharen inguruko formakuntza

Aurreko ostegunean irakasleok "Herri Curriculumetik Euskal Curriculumera" proiektuko formakuntza berria jaso genuen. Oraingoan Geoparkeko Nerea IbaƱez etorri zitzaigun Flyscharen inguruan hitzegitera. Nola eratu zen azaldu zigun eta gaur egun nazioarte mailako garrantzia zergatik duen ere bai.

Bide batez Geoparkeak barnean hartzen dituen beste eremu batzuk ere azaldu zizkigun. COVID-19 pandemiaren eraginez Aita Mari zineman egin behar izan genuen, Flyscha hain gertu izan arren.

Gorka Zabaleta (UKT) DBH 1eko ikasleekin

DBH1eko ikasleek prentsaren sorrera eta euskal prentsaren historia landu dute. Horrekin lotuta, pasa den ostegunean eta ostiralean, herri kazetaritzaren azken urteotako garapenaren berri jaso zuten Gorka Zabaletari, Urolako Komunikazio Taldearen zuzendariari, esker.

Batxilergo 2. mailako ikasleentzako informazioa.

Aurkezpen honetan Batxilergoko 2. mailako ikasleentzako garrantzitsua den informazioa azaltzen da:

- Hezkuntza Sistema

- Egutegia

- Unibertsitaterako Sarbide Ebaluazioa (Selektibitatea)

- Parametroak

- Unibertsitatearen funtzionamendua