Eskuliburua euskaraz
Eskuliburua gazteleraz

Amaia Elizagoien ipuin kontalaria DBH 4. mailan

Ostiralean Amaia Elizagoien ipuin kontalaria etorri zitzaigun DBH 4ko sei geletara.

Lehenengo ebaluazioan ipuina landu dugu eta bakoitzak bere ipuina asmatu, idatzi eta kontatu behar du. Horretan laguntzeko, kontaketaren inguruan hainbat aholku eman eta ipuin bat kontatu digu Amaiak.

Pakistandar bazkaria ZIG gelan

Atzoko egunean, osteguna, Yosiraren familia etorri zitzaigun bisitan eta pakistandar bazkari ederra prestatu ziguten. Mahaiaren bueltan gustora asko egon ginen hizketan eta festa giroan.

Hemen duzue ikusgai bideo-muntaia.

DBH 4: Ibon Oregiren hitzaldia

Gure eskolako irakaslea izan zen Ibon Oregik DBH 4. mailako ikasleei "Bizitzaren baloreak, aparretan bizi" hitzaldia eman die.

Urriaren 20an eta 31n eman ditu hitzaldiak eta bi daten artean Espainiako parasurfing txapelduna izan da dagokion kategorian. Zorionak beraz Ibon, eta eskerrikasko gurera itzultzeagatik, beti da plazerra zurekin egotea.

Batxi 2: Gaindituz Zentruko Jokin Gijarroren bixita

Batxilergoko 2. mailako ikasleak 2023-2024 ikasturtean, "Jarduera fisikoa, aisia eta osasuna" aukerako ikasgaiak urrats bat egiten du bizitza aktiboa eta osasungarria lortzeko bidean. Geroz eta ebidentzia gehiago daude ekintza motorrak maila psikologikoan, fisiologikoan, sozialean eta, azken batean, gure ikasleen garapen integralari ekartzen dizkion onurei buruz.

Lanketa honen barruan, GAINDITUZ kirola eta osasuna zentruko Jokin Gijarro gonbidatu dugu eskolara. Gure ikasleek ongizatearekin lotutako zenbait galdera prestatu dizkiote, horien artean, elikadura osasungarria, gorputzaren zaintza, entrenamenduaren oinarriak e.a.

Jokinek bere esperientzia eta ezagutza eskuzabaltasunez elkarbanatu dizkigu. Ikasle eta irakaslearen partez oso eskertuta gaude Jokinek bere prestutasuna erakusteagatik.

Oso gustora egon gara. Mila esker denon partetik.

DBH 3 eta 4: Musikaren magiaz gozatzen

Musika mintegiak antolatuta, DBH 3 eta DBH 4ko "Arte eszenikoa eta antzerkia" hautazko ikasgaia duten ikasleak Donostiara joan gara Euskadiko Orkestrak antolatutako kontzertu didaktikora. Musikarekin egin daitekeen magiaz gozatu dugu.