Batxilergoko ikasleak Kaixomundua.eus lehiaketan

Gure batxilergoko ikasleak kaixomundua.eus leihaketara aurkeztu dira. Leihaketa honen helburuak dira besteak beste:

• Webguneak sortzen ikastea

• Eduki digitalak euskaraz sortzea

• Ikasleek webgune erreal bat sortzea praktikan oinarritutako lan motibatzaile baten bidez

• Ikasleak kontsumitzaile digital izatetik sortzaile digital izatera pasatzea

Hona hemen leihaketara aurkeztu diren zenbait lan:

► senapsikoterapia.eus

► ehsagardoa.eus

► pullwolf.eus

► ikastenikasiz.eus

► gufit.eus

Haizearen Egia filmea ikusi dute DBH 4ko ikasleek.

Samuel Ruiz irakaslea eta Darahli Elkartearen eskutik Ekain Albite ikasle ohia etorri zaigu berak zuzendu duen filmea erakustera. "Haizearen Egia" izena du eta Euskal Herrira etorritako saharar bat du protagonista.

DBH 4ko ikasleak izan dira filmea ikusi dutenak, hauei tokatzen baitzitzaien bidaiaren proiektuan parte hartzea, baina COVID-19 pandemiak bertan behera utzi du. Filmea ikusi ondoren ikasleekin iritzi trukaketa bat egin nahi izan da eta Ekain berak proiektua eta inguruko jarduera guztiak nola bizi izan zituen azaldu die ikasleei

Emakumezko abeslarien artikuluak Txikipediarako

Emakumezko abeslarien artikuluak sortu ditugu Txikipedian. 18 abeslari egin ditugu 14 hizkuntzatan abesten dutenak. Lanean ari ginen bitartean haien kantak entzun ditugu:

Zaz, La Basu, Nena, Sanni Kurkisuo, Rozalén, Lorde, Mercedes Peón, Olatz Salvador, Amy Macdonald, Bebe, Mayra Andrade, Joyce Jonathan, Sona Jobarteh...

Udaberria iristear eta patioko zuhaitzak loratzen

Martxoak 8: Eskolako sarrera

Martxoak 8 egunaren harira, aste honetan Eskolako sarreran (Aita Mari eraikinean) hainbat panel jarri ditugu. Bertan historian zehar garrantzitsuak izan diren emakumezkoen biografiak azaltzen dira. Endike irakasleak iazko ikasturtean DBH 4ko ikasleekin egindako lana da.