HD kamerak ikasgela guztietan

Covid 19-a dela eta, askotan etxean konfinatuak ditugun ikasleei erantzun egokia emateko helburuarekin, ikastetxeak egin duen azken inbertsioa duzue hemen. Gela guztietako sabaietan HD kamerak instalatu ditugu. Orain, etxean daudenek streaming bidez gelako azalpenak zuzenean jarraitzeko aukera izango dute.

Asko ziren arbeleko azalpenak kalitatez entzun eta ikustea ezinbestetzat jotzen zuten ikasleak. Hauei erantzun egokia eman nahian, hamaika froga eta aurrekontu egin ondoren, azkenik hemen ditugu HD kamerak.

DBH 3ko ikasleak marearteko gunea aztertzen

Otsailean eta martxoan DBH 3ko ikasleak Geoparkera joango dira marearteko eremua aztertzera. COVID-19 pandemia dela eta ikastetxetik kanpora egingo diren aurreneko irteerak izango dira aurtengo ikasturtean. Zumaian bertan egongo dira ikasleak eta ikasgela burbuilak errespetatuz, bai eta osasun neurri guztiak ere. Lehenengo taldeek jadanik egin dute irteera.

Curriculuma: Zumaiaren historia artearen bidez kontatua

"Herri Curriculumetik Euskal Curriculumera" proietuaren barnean formakuntza saio berri bat izan genuen atzo irakasleok.

Ismael Manterola etorri zitzaigun Zumaian daukagun artea erakustera eta horren bidez Zumaia eta inguruetako historia kontatu zigun, hasi Ekaingo leizeetatik, Erdi Aroko monumentuak, XVI. mende oparoa, XVIII. mendea, XX. mendea eta azkenik arte garaikidea. Formakuntza oso interesgarria izan zen benetan. Hitzaldiaren amaieran hainbat galdera eta hausnarketa sortu ziren irakasleen artean.

Batxi 1: Errusiako Iraultza Txikipedian

Batxilergoko 1. mailako ikasleak Historia ikasgaian Errusiako Iraultza aztertzen aritu dira eta Txikipedian 22 artikulu idaztera animatu dira. Hori lan bikaina egin dutena ikasleek eta Monika irakasleak.

Nikolas II.a, Vladimir Lenin, Iosif Stalin, Otsaileko Iraultza, Urriko Iraultza, Igande odoltsua, boltxebike eta mentxebikeak, Armada Gorria eta Zuria eta beste hainbat artikulu. Esperientzia polita izan da.

Txikipedia tailerraren emaitza

Aurten DBHko 2. mailan Txikipedia tailerra abiatu dugu. Aurrez astebeteko ekintzak egin izan genituen baina oraingoan ikasgai bihurtu dugu. Euskal Herriko aurreneko esperientzia da gainera.

11 ikaslek hartu dute parte eta lau hilabete eta erdian 81 artikulu idatzi dituzte, gehienak zientzia eta naturaren ingurukoak; landareak, animaliak, fosilak, mendiak, koloreak... Gustora gelditu gara denok egindako lanarekin eta lorturiko emaitzarekin.

Aste honetan talde berria hasi da Txikipedia tailerrean, gogotsu hasi ere.