Eskuliburua euskaraz
Eskuliburua gazteleraz

dbh 2 etiketa duten sarrerak.

Miarritzera irteera

Urtero bezala, DBH1.-2. eta 4.mailako Frantsesa ikasten duten ikasleek irteera egin dute, aurten, maiatzak 23, osteguna, Miarritzera joan dira eta oinez, Angeluko Chambre D'Amour auzotik Miarritzeko hirigunera. Ikasleek prestatutako inguruko argibideak frantsesez elkarri adierazi dizkiote eta oso giro ona egon da. Une journée parfaite!

Maiatzak 17aren harira DBH 2koak Lo Eizagirerrekin

Maiatzaren 17a LGTBIQ+ fobiaren Nazioarteko Eguna da. DBH 2ko hainbat ikaslek Lehen Hezkuntzako irakaslea den Lo Eizagirreren bizipenetatik abiatuz solasaldian parte hartu dute. Interesgarria izan da benetan.

DBH 2 Landa inguruan

Txikipedia proiektuak 1000 artikulu!

Zumaia BHIko Txikipedia proiektua 2018an abiatu zen eta dagoeneko 1000 artikuluren langa gainditu du. Hori ospatzeko Donostiako Aquariumarekin batera "Txikipedian nabigatuz" diziplinarteko ikas egoera sortu dugu. Batxilergo 1. mailako Biologia-Geologia, Marrazketa artistikoa eta Latina ikasgaietako ikasleek hartu dute parte.

DBH 2: Zumaia eta Artea

DBH 2. mailako ikasleak Zumaia eta Artea izeneko programan parte hartzen ari dira. Herriko txoko interesgarrienak ikusten ari dira bisita gidatua eginez.