Eskuliburua euskaraz
Eskuliburua gazteleraz

dbh 4 etiketa duten sarrerak.

DBH 4. mailakoek Soziolinguistika saioak

Bigarren urtez jarraian DBH 4. mailako ikasleek soziolinguistika saioak eduki dituzte. Zumaiako Udalaren laguntzarekin 3 astez EMUNetik etorri zaizkigun adituekin soziolinguistika landu dute 4. mailako zazpi gelek.

Datu orokorrak ikusi, Zumaiako egoeraz jabetu eta hausnarketara bideratu nahi izan ditugu gazteak.

DBH 4: DJ ikastaroa "Digitalizazio"ko ikasleentzat

DBH4 mailako Digitalizazio ikasgaiko ikasleek DJ izaten probatu zuten Dantz Academy-ko Lagant DJ-aren eskutik.

"Gabonetako bazkaria" DBH 4.ko plastikan

Gabonetako bazkaria erakusten duen kutxa bat egin digute DBH 4. mailako ikasleek plastikan.

Kutxa muntatu aurreko argazkia duzue hau. Argazki honetan klik eginda azken emaitzaren bideoa ikusiko duzue.

DBH 4ko ikasleak Geoeskola programan

DBH 4. mailako ikasleak Algorri zentroan egon dira aste honetan. Geoeskola programan hartu dugu parte eta geologo lanetan aritu dira ikasleak laginak hartzen eta hainbat ikerketa lanetan. Nahiz eta eguraldia ez dugun lagun izan bikain aritu dira.

Euskararen Eguna abenduaren 5ean ospatu genuen

Aurten ere Euskararen Eguna ospatu dugu!!!

Ikasleek ederto pasa zuten orduro-orduro antolatu ziren ekintza ezberdinekin. Hainbat abesti aztertu ziren, berbaxerka eta kahoot! jolasak izan ziren, eroglifikoak asmatu behar izan zituzten...

Gelaz gelako lagunarteko lehia txikiekin gozatu zuten, euskara landuz.