dbh 4 etiketa duten sarrerak.

Irakurketa-plana, aurten ere martxan

Iaz, ekimen berritzailea jarri genuen abian, irakurzaletasuna indartzeko: irakurketa-plana. Astean ordubetez, ordu berean eta DBH guztian, irakurketa librean aritu ginen. Balorazio positiboak jaso zituen bai irakasleen bai ikasleen aldetik. Ekimen hau epe ertainerako apustu didaktikoa denez, aurten ere martxan jarri dugu.

Antolaketa aldetik, iaz lan handia egin zen, gela bakoitzean liburuz betetako kutxak ipini baitziren. Aurten, ordea, dugun egoeragatik eta ditugun protokoloak kontuan hartuta, ezinezkoa da kutxak geletan izatea. Horregatik, ikasle bakoitzak etxetik ekarri behar du irakurriko duen liburu, komiki, edo aldizkaria, eta asteko irakurketa-ordua iristen denean, gelan irakurriko dugu. Hala ere, ikasle bakoitzak liburu bat hartu du liburu-kutxetatik, etxetik liburua ekartzea ahazten bazaio zer irakurria izan dezan.

Sinetsita gaude irakurketan trebea izatea ezinbestekoa dela ikasleek gaitasunak ondo gara ditzaten, eta ekimen honek trebetasun horiek lantzeko bere hondar alea jarriko duelakoan gaude.

Maiatzaren 4 eta 22 artean izango da Batxilergoko matrikulazio kanpaina

Honako hauek dira aurrematrikulazioa egiteko zabaldu dituzten epeak:

- On-line egiteko maiatzaren 4-tik 21-era

- Ikastetxean presentziala maiatzaren 11-tik 22-ra

Nola egin behar dugu?

Zumaiako Herri Eskolako ikasleei aurtengo tutoreak emango die honen berri hurrengo egunetan

Beste ikastetxe batetik Herri Eskolara etorri nahi duten ikasleek honako pausu hauek bete behar dituzte:

1) Hezkuntza Sailaren Ikasgunean sartu eta datu pertsonalak bertan idatzi behar dituzte. Klikatu hemen

2) Aurrematrikula formularioak bete, bertan eskaintzen diren ikasgaiak agertzen dira:

Klikatu interesatzen zaizun estekan: batxilergoko 1. maila edo batxilergoko 2. maila

Zalantzak:

Zalantzarik izanez gero jar zaitezte gurekin harremanetan.

Koronabirusaren krisia dela eta institutua itxita egongo da

Guraso agurgarriak

COVID-19 koronabirusak EAEko lurralde osoan izandako aurrerapenaren aurrean, eta Eusko Jaurlaritzako Osasun Sailaren jarraibideei jarraituz, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe guztien eskola-jarduera presentziala aldi baterako eteteko erabakia hartu da. Honek Zumaiako Institutuari ere eragiten dio noski.

Etenaldi honek gutxienez hilabeteko iraupena izango du bihartik aurrera, martxoaren 13tik aurrera.

Ikasleek adi egon beharko dute eta eskolatik on-line bitartez lanak bidaliko zaizkie etxean egiteko.

Estimados padres/madres

Ante la progresión del Coronavirus COVI-19 en todo el territorio de la C.A.E. y siguiendo las directrices del Departamento de Salud del Gobierno Vasco, os informamos de la decisión adoptada de suspender temporalmente la actividad escolar presencial de todos los Centros Educativos en el ámbito de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Esta medida incluye también al instituto de Zumaia.

Dicha suspensión tendrá una duración aproximada de un mes a partir de mañana viernes día 13 de marzo.

Los alumnos/as deben estar atentos/as porque se les enviará on-line trabajo para hacer en casa.

DBH 2koen irratsaioa Martxoaren 8aren inguruan

Gaur irratian, DBH2ko Irrati-Tailerreko ikasleei DBH4ko ikasle batzuk batu zaizkie, “Emakumeen Nazioarteko Egunaren” harira antolatutako irratsaio berezian. Martxoak 8aren sorrera historiaz gain, emakume ezberdinen inguruan aritu dira. Horrez gain, Ale Goikoetxea izan dute gonbidatu eta elkarrizketa bat egin diote bestekale.eus proiektua aurkeztera etorri baita zentrora.

Eskupilotak egiten ZIG gela berriztatuan

DBH 4. mailako eta ZIG gelako ikasleok eskupilotak egin ditugu elkarlanean. ZIG gela berriztatuan egon gara eta zein eder jarri duten ikusteko aukera izan dugu.